Double standards on profile picture
Grindr has double standards on profile profile
Grindr no nudity allowed as a profile picture
Yet if you have a sexy body they bend the rules
-
Eduardo Andrews commented
Están utilizando mi foto como foto de perfil, y no evidentemente no soy yo usando la app.
Tuve que descargar la app, ingresar y eliminar cuenta para borrar todo dato almacenado.
-
José González commented
Se me dificultad constantemente el poder cambiar mi foto de perfil...algo q me parece absurdo ya q el poder cambiar de foto de perfil debe ser algo q debe estar en buen funcionamiento...
-
Itsaboyy954 commented
Fix picture approval. A naked picture got approved and my face pic did not because I had a collar and leash.
-
ASplendidTime commented
Yeah, they did me the same way.
-
Aloysio Capingote commented
Qual critério?
-
Op commented
My picture is too racy but, what about the 2? They have been authorized
-
Fabio Ribeiro dos santos commented
Porque botam fotos pelados no perfil e eu não posso
-
꧁༒ ᴛʜᴇ Sᴛʀᴀɴɢᴇsᴛ Bᴇᴅғᴇʟʟᴏᴡ.༒꧂ commented
No, it's not your imagination: there is definitely Inconsistent Enforcement happening.
Because your pics aren't anymore.. .."Adult" than others I ordinarily see around these days.
Though, I dunno what to tell ya. . . . .Maybe some pixxx do get blocked from the jump, whilst others do eventually become 86'd: I don't seem to see the same rumps (and partial taints) on display for very long. Right now on my grid, there are zero rumps in my nearby and just two in my fresh.
🤷🏿♂️
-
Raul commented
Your policy on butt pics confuse me. I tried to upload three butt pics and you guys didn’t approve them yet I see pictures of butts and even penises( scribbled on) all over Grindr. The attached pics are the ones that were rejected. I understand that maybe one of them may be no sexual but come on. Am I too dark for your site or not a nice enough tush?
-
Lucas Gabriel D'Souza commented
Engraçado que essa foto de perfil apareceu perto de mim há alguns dias. E não tinha o balão. Coloquei por causa da censura...
-
Era preferível antes quando não podia mostrar nada. Tô tentando há dias postar uma foto onde aparece menos na metade da bunda e o moderador proíbe. Agora quando vem um cara postar foto de quatro mostrando até o cu, ninguém proíbe. Se é pra ser assim libera tudo e para com essa falsa moderação. Pq só algumas pessoas se beneficiam.
-
Acho uma palhaçada. Tô tentando publicar uma foto onde só aparece 1/4 da bunda na foto e o moderador proíbe. Agora quando é pra colocar um cara de quatro com o cu pra cima o moderador não vê problemas com isso. O que mais tá aparecendo é nudez pesada no grindr e os moderadores aprovam. Pura hipocrisia. Se é pra ser assim aprova logo tudo e para de ficar com diretrizes falsas.
-
Adorei sua foto...
-
David Williams commented
My pictures keep being categorized as not appropriate, yet I see members with worse pictures than mine and they are able to post them. What a fucking joke.
-
Justjay commented
I would love to post a tasteful nude - yet I am told even a partial ass shot is not allowed but - I see plenty on here. So I would like som consistency. If a pic is rejected - I should get to explain why I feel it’s okay and provide examples of others doing it
-
連BenBen commented
Please pass my new profile picture by staff , not by machine , machines are too slow, i waited days after days
-
Jhon Xavier commented
Permitir pubicar estados o fotos de perfil sin restricciones
-
Bigmarcke83 commented
Creare un modo per far fare una foto antiimbroglioni.
Tipo la app chiede di fare una foto facendo fare un gesto con la mano visibile.
Qui troppa gente è falsa e soprattutto poi segnala a sua volta per passatempo. -
Peralta da web commented
Acho um absurdo mesmo, tem fotos de caras fazendo penetração, cu aberto e mesmo assim são aprovadas.
Acho que tá merecendo um processo
-
Peralta da web commented
Acho injusto, minha foto ser reprovada, em comparação a outras. Tem fotos piores como de cu aberto, penetração dupla, em comparação a minha foto que foi reprovada, gostaria de saber qual das diretrizes minha foto fere.