Need to update pics more often and you don't have a better way of finding people that you're interested in
I can never find anyone I'm interested in even when I do filters and everyone should have to upload new photos every three months because sorry but some of you don't look anything like your pics
-
Nixia Silfia commented
Hoi, ik begrijp je frustratie helemaal—het is vermoeiend om iemand echt te vinden op apps, vooral als foto’s verouderd of misleidend zijn. Terwijl ik even een korte pauze nam van het swipen, kwam ik toevallig https://vegas-hero.co.nl/ tegen en zag dat ze bonussen aanbieden voor spelers uit Nederland. Ik probeerde een paar spins op Starburst en in het begin verloor ik een paar rondes, maar na een iets groter risico viel er uiteindelijk een mooie winst. Het werd een leuke manier om even te ontspannen na de frustraties met apps.
-
Eric Fisher commented
I don't agree I don't care if there's pics on the profiles or not you can ask for pics i don't have pics on my profile because I stay on the down low I do send pictures when asked for pics